Najbardziej znana polska malarka ma tak bardzo zmitologizowaną biografię, że w życiorysie jej zakwestionować można niemal wszystko
20 kwietnia w warszawskim teatrze Studio miała się odbyć premiera sztuki „Powrót Tamary”, nawiązującej do spektaklu pokazywanego na tej samej scenie 30 lat temu i uznanego za jedno z największych wydarzeń teatralnych w postkomunistycznej Polsce. Tym razem historię pobytu malarki Tamary Łempickiej w marionetkowym państwie faszystowskim wziął na warsztat Cezary Tomaszewski, a w spektaklu zapowiedział swój udział Jan Peszek. Wszystko diabli – pod postacią koronawirusa – wzięli.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.