Największa w Polsce internetowa platforma handlowa – umożliwiająca konsumentom robienie zakupów, a kolekcjonerom i zawodowym handlarzom sprzedawanie najróżniejszych przedmiotów – na warszawskim parkiecie ma zadebiutować już 12 października. W ofercie publicznej jej akcje sprzedawały się jak ciepłe bułeczki. Już pierwszego dnia budowania tzw. księgi popytu zgłosili się chętni na całą pulę przy cenie maksymalnej. Po kilku dniach – jak donosił PAP Biznes – liczba chętnych była zaś 10-krotnie wyższa niż liczba oferowanych akcji. Allegro zwiększyło więc liczbę udziałów sprzedawanych w pierwotnej ofercie publicznej o 26,83 mln sztuk do 214 658 285 akcji
Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.
Zapraszamy do wypróbowania w promocji.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
