Nie tylko na żadną polską grę, lecz także na żaden polski produkt nie czekano z porównywalnymi emocjami. Lata budowania napięcia, podpartego sukcesem „Wiedźmina 3”, sprawiły, że „Cyberpunk 2077” – chwilę przed premierą – zmonopolizował Giełdę Papierów Wartościowych.
Chociaż jeszcze dekadę temu trudno byłoby uwierzyć w podobną historię, to od 2015 r. oraz premiery „Wiedźmina 3” – gry, która błyskawicznie stała się dobrem narodowym – to nie jeden z państwowych banków czy gigantów energetycznych stał się liderem polskiej giełdy, ale firma zajmująca się cyfrową rozrywką.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.