Cyberszaleństwo
  • Marcin MakowskiAutor:Marcin Makowski

Cyberszaleństwo

Dodano: 18
Komputerowa fabularna gra akcji "Cyberpunk 2077" w salonie prasowym w Warszawie
Komputerowa fabularna gra akcji "Cyberpunk 2077" w salonie prasowym w Warszawie / Źródło: PAP / Leszek Szymański
Nie tylko na żadną polską grę, lecz także na żaden polski produkt nie czekano z porównywalnymi emocjami. Lata budowania napięcia, podpartego sukcesem „Wiedźmina 3”, sprawiły, że „Cyberpunk 2077” – chwilę przed premierą – zmonopolizował Giełdę Papierów Wartościowych.

Chociaż jeszcze dekadę temu trudno byłoby uwierzyć w podobną historię, to od 2015 r. oraz premiery „Wiedźmina 3” – gry, która błyskawicznie stała się dobrem narodowym – to nie jeden z państwowych banków czy gigantów energetycznych stał się liderem polskiej giełdy, ale firma zajmująca się cyfrową rozrywką.

Cały artykuł dostępny jest w 51/2020 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

-
 18
Czytaj także