Plakat, który uwiera
  • Agnieszka NiewińskaAutor:Agnieszka Niewińska

Plakat, który uwiera

Dodano: 9
Kobieta w ciąży
Kobieta w ciąży / Źródło: Pixabay / Domena publiczna
Dziecko w sercu na billboardach rozwścieczyło lewą stronę światopoglądowego sporu. Niszczy plakaty, blokuje emisję reklam, pisze o „pastelowym terrorze”. – Promujemy życie – odpowiada przedsiębiorca stojący za kampanią.

Grafiki z dzieckiem w prenatalnej fazie rozwoju wpisanym w serce na ulicach polskich miast pojawiły się w listopadzie. Na wielkich billboardach, na przystankach i autobusach. Na części plakatów grafice nie towarzyszyło żadne hasło, na części opatrzono ją słowami: „Jestem zależny. Ufam Tobie”. Na kolejnych pojawiły się napis: „Hospicja perinatalne” i adres strony internetowej, na której można znaleźć listę i dane kontaktowe takich placówek.

Całość dostępna jest w najnowszym wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Źródło: DoRzeczy.pl
 9
Czytaj także