Dziecko w sercu na billboardach rozwścieczyło lewą stronę światopoglądowego sporu. Niszczy
plakaty, blokuje emisję reklam, pisze o „pastelowym terrorze”. – Promujemy życie – odpowiada
przedsiębiorca stojący za kampanią.
Grafiki z dzieckiem w prenatalnej fazie rozwoju wpisanym w serce na ulicach polskich miast pojawiły się w listopadzie. Na wielkich billboardach, na przystankach i autobusach. Na części plakatów grafice nie towarzyszyło żadne hasło, na części opatrzono ją słowami: „Jestem zależny. Ufam Tobie”. Na kolejnych pojawiły się napis: „Hospicja perinatalne” i adres strony internetowej, na której można znaleźć listę i dane kontaktowe takich placówek.
Źródło: DoRzeczy.pl
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.