• Joanna BojańczykAutor:Joanna Bojańczyk

Ojciec, prać!

Dodano: 
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Źródło:Pixabay / Domena publiczna
Niepraktyczna pani domu II Kupując marchewkę, nie musimy radzić się znajomych, ale gdy chodzi o poważniejszą inwestycję, jesteśmy zagubieni w gąszczu ofert.

Jaki telewizor najlepszy? Który odkurzacz? Zwracamy się o radę do wujaszka Google, błądzimy po forach. Oczywiście żadne z tych źródeł nie daje gwarancji, że informacja będzie rzetelna. W Polsce nie ma pisma konsumenckiego, takiego jak we Francji „Que choisir” czy „Consumer Reports”, „Buying Guide” w Stanach. Pisma, które przeprowadzałoby niezależne testy produktów, nie zamieszczało reklam, utrzymując się tylko z prenumeraty lub ze sprzedaży egzemplarzowej.

Cały felieton dostępny jest w 15/2021 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także