Fajnie być tatą! Najnowsza kampania Fundacji Mamy i Taty

Fajnie być tatą! Najnowsza kampania Fundacji Mamy i Taty

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fajnie być tatą
Fajnie być tatą Źródło: mat. pras.
6 stycznia Fundacja Mamy i Taty uruchomiła kampanię społeczną dedykowaną ojcostwu. "Chcemy rozpocząć dyskusję o byciu ojcem i przywrócić ojcostwu należną mu rangę" - podkreślają autorzy kampanii.

Fundacja podejmowała już delikatny temat rozwodów w polskim społeczeństwie w kampanii „Rozwód - przemyśl to!”, prowadziła także kampanie dotyczące wierności małżeńskiej: „Miłość - lepiej na całe życie”, posiadania dzieci: „Im nas więcej tym weselej”  czy najgłośniejszą kampanię społeczną ostatnich lat: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”.

Najnowszy projekt dotyczy ojcostwa. Fundacja zauważa, że mężczyźni coraz później decydują się na związek małżeński, coraz więcej mężczyzn żyje w konkubinatach lub jako „wieczni single”. Kampania ma na celu zwrócić uwagę mężczyzn, iż najważniejszą rolą jaką podejmują, jest rola ojca. Rola ta bywa przez media przedstawiana w krzywym zwierciadle, przedstawia się ojców nieobecnych lub wysoce problematycznych.

Kampania została przygotowana przez TELESCOPE i reżyserowana przez czołową przedstawicielkę młodego pokolenia świata reklamy, panią Iwonę Bielecką. Założenia kampanii zostały przygotowane na bazie wyników badań zrealizowanych przez Ipsos. Film zaś wyprodukowało studio Papaya Films.


Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.

Zapraszamy do wypróbowania w promocji.


Źródło: www.fajniebyctata.pl
Czytaj także