Fajnie być tatą! Najnowsza kampania Fundacji Mamy i Taty

Fajnie być tatą! Najnowsza kampania Fundacji Mamy i Taty

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fajnie być tatą
Fajnie być tatą Źródło: mat. pras.
6 stycznia Fundacja Mamy i Taty uruchomiła kampanię społeczną dedykowaną ojcostwu. "Chcemy rozpocząć dyskusję o byciu ojcem i przywrócić ojcostwu należną mu rangę" - podkreślają autorzy kampanii.

Fundacja podejmowała już delikatny temat rozwodów w polskim społeczeństwie w kampanii „Rozwód - przemyśl to!”, prowadziła także kampanie dotyczące wierności małżeńskiej: „Miłość - lepiej na całe życie”, posiadania dzieci: „Im nas więcej tym weselej”  czy najgłośniejszą kampanię społeczną ostatnich lat: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”.

Najnowszy projekt dotyczy ojcostwa. Fundacja zauważa, że mężczyźni coraz później decydują się na związek małżeński, coraz więcej mężczyzn żyje w konkubinatach lub jako „wieczni single”. Kampania ma na celu zwrócić uwagę mężczyzn, iż najważniejszą rolą jaką podejmują, jest rola ojca. Rola ta bywa przez media przedstawiana w krzywym zwierciadle, przedstawia się ojców nieobecnych lub wysoce problematycznych.

Kampania została przygotowana przez TELESCOPE i reżyserowana przez czołową przedstawicielkę młodego pokolenia świata reklamy, panią Iwonę Bielecką. Założenia kampanii zostały przygotowane na bazie wyników badań zrealizowanych przez Ipsos. Film zaś wyprodukowało studio Papaya Films.

Źródło: www.fajniebyctata.pl
Czytaj także