Polacy piją coraz mniej alkoholu. Najmocniej odstawili piwo, ale i wódka także rzadziej gości na stołach. Dlaczego?
Wyniki sprzedaży alkoholu w Polsce za ubiegły rok wyglądają jak marzenie terapeutów uzależnień i tych, którzy od lat podsuwają różne pomysły, które pomogłyby ograniczyć spożycie. Z kolei dla branży spirytusowej i piwowarskiej takie wyniki to ekonomiczna katastrofa.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda
Źródło: DoRzeczy.pl
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.