Trasa tegorocznej Parady Równości wiedzie przez centrum Warszawy i Śródmieście Północne. Na korzystających z Google Maps czeka jednak niespodzianka. Firma zaznaczyła trasę tęczowymi barwami. Na mapach Google widnieje też godzina rozpoczęcia Parady Równości.
To nie wszystko. Okazuje się, że wyniki wyszukiwania niektórych haseł w Google wyróżnione są... tęczą, czyli symbolem LGBT. Takie wyróżnienie pokazuje się m.in. po wpisaniu takich haseł, jak „lesbijka”, „gej”, „LGBT”. Wówczas użytkownik zostanie poinformowany o wynikach wyszukiwania, które zostały udekorowane kolorami tęczy, czyli symbolem ruchu LGBT.
Niedawno okazało się, że najsilniejsze na świecie firmy działające w mediach społecznościowych, opierają się na grupie non-profit, znanej z antychrześcijańskich uprzedzeń i fałszywie oskarżającej konserwatystów. Serwisy Facebook, Twitter, Google i Amazon utrzymują partnerstwo z lewicową organizacją SPLC. Apple przekazało jej milion dolarów darowizny.
SPLC określa siebie jako "strażnika praw obywatelskich", który monitoruje "grupy nienawiści". Organizacja identyfikuje niektóre rzeczywiste organizacje rasistowskie, ale wiele z jej działań to atak w nurt chrześcijański, prorodzinny i konserwatywny. Firma jest partnerem m.in. Facebooka i Twittera, co może tłumaczyć wybiórczą cenzurę tych firm.