PROTOKÓŁ ROZBIEŻNOŚCI || Taylor Sheridan dla kina trumpowskiego jest tym, kim dla reaganowskiego byli Sylvester Stallone czy Clint Eastwood, i jego filmy dobrze obrazują przemiany amerykańskiej prawicy.
John Rambo i jego towarzysze broni marzyli jedynie o tym, "by Ameryka kochała ich tak, jak oni ją kochają".
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.