HISTORIA WIECZNIE ŻYWA || Pierwsza poważniejsza modernizacja sztandarowego produktu FSO nadeszła w 1983 r.
Cztery lata później pojawiło się nowe nadwozie z tylnymi bocznymi szybami, co znacznie poprawiło widoczność. Od pewnego czasu montowano już pięciobiegowe skrzynie biegów oraz dzieloną tylną kanapę. Dwa lata później rozpoczęto produkcję modelu ze zmienionymi lampami tylnymi i obniżonym progiem bagażnika, co ułatwiało załadunek. Natomiast 10 czerwca 1991 r. zadebiutował Polonez Caro, który całkowicie odmienił wizerunek modelu.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.