Testowany model nie jest ani SUV-em, ani napakowanym gigantycznymi wyświetlaczami iPhone’em na czterech kołach, ani wyścigówką wciskającą w fotel przy muśnięciu pedału gazu.
Dynamicznie zarysowane kombi południowokoreańskiej marki jest za to przestronnym, praktycznym i rodzinnym samochodem, którego projektanci nie zmieniają na siłę sprawdzonym przez lata rozwiązań.
Tym razem zacznijmy od bagażnika, który ma aż 625 l pojemności. Tak olbrzymi, ustawny kufer pozwala już wybrać się całą paczką w daleką podróż. Dla porównania: Opel Astra Sports Tourer oferuje „tylko” 597 l, Ford Focus Kombi 608 l, a Volkswagen Golf Variant 611 l.
Kabina jest przestronna i ergonomiczna. Przednie fotele (z możliwością podgrzewania) są wygodne, a zagłówki komfortowe (choć nie tak jak w EV9).
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
