Dlaczego „Kler” szybko stał się tak popularny? Oczywiste jest, że najważniejszym powodem sukcesu jest sztuka wywołania skandalu. Z góry można było przewidzieć – wystarczy przypomnieć inne w taki sposób wypromowane „dzieła sztuki”, jak „Klątwa” – że obrażenie uczuć katolików jest świetnym narzędziem marketingowym. W zderzeniu z machiną promocyjną, jaką potrafią uruchomić liberalne media, bez wahania uderzając w to, co dla ludzi wierzących jest ważne, katolicy są całkiem bezradni. Nie dysponują skutecznymi narzędziami obrony, a protesty wykorzystywane są bezwzględnie przez organizatorów nagonki na Kościół.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.