• Rafał A. ZiemkiewiczAutor:Rafał A. Ziemkiewicz

Sport utracony

Dodano: 
Laurel Hubbard
Laurel Hubbard Źródło: PAP/EPA / MIKE NELSON
Mylili się ci, którzy wieszczyli, że sport zniszczą komercja i doping. Sport niszczy dziś ideologia. Ci, którzy do tej pory tego nie widzieli, zorientowali się po meczu z Anglią i oskarżeniach o rasizm

Budowniczowie „Nowego Wspaniałego Świata”, starający się przechwycić kontrolę nad wszystkimi dziedzinami życia publicznego i wszystko zmienić w narzędzia do narzucenia Zachodowi jedynie słusznej, neomarksistowskiej ideologii, nie mogli oczywiście pozostawić w spokoju dziedziny wywierającej taki wpływ na społeczeństwo jak sport. A propagujące tę ideologię organizacje mają potężnych sponsorów, w większości tych samych co sport – przypomnijmy, że tylko jedna oficjalna „koalicja biznesu na rzecz LGBT+” zarejestrowana przy Kongresie USA obejmuje ponad 400 największych światowych koncernów o gigantycznych przychodach. Nacisk na organizacje sportowe jest więc bardziej skuteczny niż kiedykolwiek.

Cały artykuł dostępny jest w 38/2021 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także