Mylili się ci, którzy wieszczyli, że sport zniszczą komercja i doping. Sport niszczy dziś ideologia. Ci, którzy do tej pory tego nie widzieli, zorientowali się po meczu z Anglią i oskarżeniach o rasizm
Budowniczowie „Nowego Wspaniałego Świata”, starający się przechwycić kontrolę nad wszystkimi dziedzinami życia publicznego i wszystko zmienić w narzędzia do narzucenia Zachodowi jedynie słusznej, neomarksistowskiej ideologii, nie mogli oczywiście pozostawić w spokoju dziedziny wywierającej taki wpływ na społeczeństwo jak sport. A propagujące tę ideologię organizacje mają potężnych sponsorów, w większości tych samych co sport – przypomnijmy, że tylko jedna oficjalna „koalicja biznesu na rzecz LGBT+” zarejestrowana przy Kongresie USA obejmuje ponad 400 największych światowych koncernów o gigantycznych przychodach. Nacisk na organizacje sportowe jest więc bardziej skuteczny niż kiedykolwiek.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.