Pierwszy zareagował aktywista miejski Jan Mencwel, który zagrzmiał: „To było do przewidzenia, że Mata podpisze kontrakt reklamowy […]. Ale że reklamuje POTRÓJNEGO cheesburgera w kraju z problemem z otyłością dzieciaków, gdzie ludzie jedzą dwa razy za dużo mięsa, a jego hodowla niszczy planetę, wybiło żenadometr”. Równie oburzona była celebrytka Paulina Młynarska: „Co ty, Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz, co śmieciowe żarcie lubi z ludzkim zdrowiem, nie wiesz, co to jest cukrzyca i zawał? To ma być twoja kontestacja? Pod tym szyldem?”. Maja Staśko, publicystka Krytyki Politycznej, zakupiła w McDonaldzie specjalny zestaw sygnowany nazwiskiem popularnego rapera, żeby przed kamerą pokazać, jak jako weganka bardzo brzydzi się mięsnym hamburgerem i kawą z naturalnym mlekiem.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.