• Łukasz ZboralskiAutor:Łukasz Zboralski

Pieniądz z ekranu

Dodano: 
Firmy technologiczne zaciekle walczą o to, ile smartfonów w rękach klientów będzie miało ich logo
Firmy technologiczne zaciekle walczą o to, ile smartfonów w rękach klientów będzie miało ich logo Źródło: Fotolia
Ekscesy, luksusy, dramaty – jeśli coś przyciąga uwagę, to youtuberzy, instagramerzy i tiktokerzy właśnie to pokażą. Bo w tym biznesie chodzi już nie tylko o dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie, chodzi o miliony.

Gdy polscy youtuberzy dopiero raczkowali, przekonywano, że może i za granicą da się zarabiać i żyć z wygłupów w sieci, ale nad Wisłą było to niemożliwe. Potem uznawano, że wprawdzie jest to możliwe, ale trzeba mieć wyjątkowe szczęście – trafić w coś, co akurat popłynie na fali zainteresowania użytkowników sieci. Nadal było to więc zajęcie dla nielicznych.


Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły: platforma.dminc.pl


Pozostało 95% tekstu

Ten i wiele innych artykułów możecie Państwo przeczytać już teraz.

Zapraszamy do wypróbowania DO RZECZY+ w promocji lub do skorzystania z ofert specjalnych z prezentami

Otrzymacie Państwo: wydania tygodnika „Do Rzeczy”, miesięcznika „Historia Do Rzeczy”, dodatkowe artykuły i programy naszych publicystów: Pawła Lisickiego, Rafała A. Ziemkiewicza, Wojciecha Cejrowskiego.

Czytając wspieracie Państwo naszą pracę. Dziękujemy!

Dostęp aktywowany? Zaloguj się

NOWE ARTYKUŁY W „DO RZECZY+”

Artykuł został opublikowany w 45/2021 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także