• Łukasz ZboralskiAutor:Łukasz Zboralski

Pieniądz z ekranu

Dodano: 
Firmy technologiczne zaciekle walczą o to, ile smartfonów w rękach klientów będzie miało ich logo
Firmy technologiczne zaciekle walczą o to, ile smartfonów w rękach klientów będzie miało ich logo Źródło:Fotolia
Ekscesy, luksusy, dramaty – jeśli coś przyciąga uwagę, to youtuberzy, instagramerzy i tiktokerzy właśnie to pokażą. Bo w tym biznesie chodzi już nie tylko o dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie, chodzi o miliony.

Gdy polscy youtuberzy dopiero raczkowali, przekonywano, że może i za granicą da się zarabiać i żyć z wygłupów w sieci, ale nad Wisłą było to niemożliwe. Potem uznawano, że wprawdzie jest to możliwe, ale trzeba mieć wyjątkowe szczęście – trafić w coś, co akurat popłynie na fali zainteresowania użytkowników sieci. Nadal było to więc zajęcie dla nielicznych.

Artykuł został opublikowany w 45/2021 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także