Kochani, tegoroczna kampania polskich miast związana z Winter Holidays jest po prostu świecka i fantastyczna.
Szczerze to jesteśmy w szoku, ale takim pozytywnym, no nie, bo nie spodziewaliśmy się, iż w tym kraju, gdzie Winter Holidays jednak wciąż kojarzą się churchingowo, można zrobić tak otwarcie świeckie, prowokujące do myślenia i odważne projekty kartek z życzeniami.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
platforma.dminc.pl
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.