TEST "DO RZECZY" | Kolejne badania pokazują, że Polacy pokochali inteligentne domy.
Producenci prześcigają się więc we wprowadzaniu na rynek gadżetów, które zwiększają komfort mieszkania, bezpieczeństwo czy ułatwiają oszczędzanie energii.
TP-Link – chiński producent sprzętu sieciowego znany choćby z inteligentnych żarówek czy gniazdek – wypuścił na rynek kilka nowych produktów, które przeznaczone są do domu typu smart. Sercem inteligentnego lokum według Chińczyków jest Tapo H100. Niewielki biały gadżet to urządzenie typu trzy w jednym.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.