SUV-y z segmentu C to dla koncernów motoryzacyjnych nie lada gratka, a także spore
wyzwanie.
Konkurencja jest bowiem ogromna, bo wszyscy producenci zorientowali się już, że klienci uwielbiają, gdy ich praktyczny, rodzinny i ekonomiczny kompakt przypomina SUV-a, z łatwością pokonuje wysokie krawężniki i pozwala dojechać szutrową drogą na działkę pod miastem.
Karoq – jeden z najczęściej kupowanych modeli, który na rynku jest już od sześciu lat – przeszedł więc udany lifting, dzięki któremu prezentuje się bardziej nowocześnie.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.