NASZE TESTY: MOTO I Napisać, że ta japońska hybryda jest oszczędna, to jakby nic nie napisać.
Niskoemisyjne kombi apetyt na benzynę ma tak niewielki, że nie trzeba by robić całej zielonej rewolucji, aby pożegnać się z silnikami Diesla: podczas testu średnie spalenie auta ważącego 1885 kg wyniosło zaledwie 4 l/100 km, a jakby się człowiek bardzo postarał, to w zatłoczonej miejskiej dżungli można zejść nawet w okolicach 3 l/100 km. Nawet przy jeździe po autostradzie spalanie nie chciało wzrosnąć bardzie niż do ok. 7 l/100 km.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.