Rodzinny francuski samochód, którego ekstrawagancka sylwetka balansuje między hatchbackiem a SUV-em, doczekał się mocniejszego silnika i bardziej pojemnego akumulatora (54 kWh), dzięki czemu zyskał jednocześnie więcej mocy i większy zasięg.
Nowocześnie zaprojektowane, ciekawie wyglądające auto przyciąga wzrok przechodniów wyrazistymi liniami, licznymi przetłoczeniami oraz ciekawym układem świateł LED, który pozwala Citroënowi ë-C4 wyróżnić się w tłumie innych aut elektrycznych.
Pod maską kryje się silnik elektryczny o mocy 136 KM lub 156 KM. My testowaliśmy tę mocniejszą wersję. Kierowca do wyboru ma trzy tryby jazdy: standardowy, eco i sport. Oficjalny zasięg wynosi 420 km w cyklu WLTP.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.