Ten model japońskiej marki to „kompaktowy SUV” dla tych, którzy od samochodu nie oczekują wodotrysków i sportowych możliwości, ale praktyczności, solidności, bezawaryjności i jak najlepszego stosunku jakości do ceny.
Mierzący 430,5 cm długości S-Cross SP może jeździć w trybie Sport, Auto, Eco oraz Snow (w tym ostatnim porusza się z napędem na wszystkie cztery łapy). Daje więc radę zarówno na nieutwardzonych traktach, jak i na lewym pasie polskich autostrad (prędkość maksymalna wynosi 175 km/h). Pokonywanie wysokich krawężników oraz dziurawych fragmentów polnych dróg ułatwia nieco podwyższony prześwit (17,5 cm).
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.