Testy "Do Rzeczy" II Gdy w salonach pojawił się w pełni elektryczny model EX90, miłośnicy dobrej, tradycyjnej motoryzacji zaczęli się bać, że szwedzka marka może podjąć decyzję o stopniowym wygaszaniu produkcji bestsellerowego modelu – XC90.
Na szczęście nic takiego się nie stało. Aby przeciąć wszelkie spekulacje, Volvo przeprowadziło lifting swego potężnego rodzinnego SUV-a.
Miłośników EX90 od razu uspokajamy. Nie próbowano na siłę przekształcić eleganckiego auta w designerski krzyk mody. Lifting przeprowadzono, pamiętając o tym, że są w historii motoryzacji modele, które są ponadczasowe i które starzeją się niczym dobre, drogie wino. Z zewnątrz auto wygląda więc praktycznie tak samo, jak ten sam model wyprodukowany dekadę temu.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
