W środę – 6 listopada – pobiliśmy rekord oglądalności. Republika, przez niemal cały dzień podając wyniki wyborów w Stanach Zjednoczonych osiągnęła wynik 6,76% udziału w rynku.
Nasz Amerykański Wieczór Wyborczy (5 listopada), jeszcze przed oficjalnymi wynikami wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych, okazał się niebywałym sukcesem. Jednak to wczoraj, w dzień podawania na bieżąco wyników wyborów i analizy tychże danych, pobiliśmy rekord wszechczasów, wyraźnie deklasując naszą największą konkurencję medialną – TVN24.
Rekord REPUBLIKI to 6,76% udziału w rynku, przy 5,88% w przypadku TVN24, 2,36% TVP Info, 1,66% Polsat News i 1,06% telewizji wPolsce24.
Z wielką dumą informujemy, że również nasz dział online odniósł tego dnia ogromny sukces. Portal www.tvrepublika.pl odnotował ponad 2 miliony wyświetleń. Jeszcze większym zainteresowaniem cieszył się nasz kanał na YouTube uzyskując ponad 2,4 mln wyświetleń.
Republika pokonała wszystkie polskie stacje, jeśli chodzi o wieczór wybroczy w USA. Nasza stacja, która już od 19:00 we wtorek 5 listopada rozpoczęła specjalne wydanie wieczoru wyborczego była najchętniej oglądaną telewizją w Polsce.
Jak widać poniżej, pobiliśmy wszystkie polskie stacje telewizyjne, z TVN-em włącznie. Tym samym po raz kolejny pokazaliśmy, że nasza telewizja jest po prostu numerem jeden w Polsce.