Answear to nie tylko moda i zakupy, ale dużo więcej
Artykuł sponsorowany

Answear to nie tylko moda i zakupy, ale dużo więcej

Dodano: 1
ANSWEAR.com
ANSWEAR.com / Źródło: Materiały prasowe
Współczesna moda od dawna już nie jest kojarzona z jednym stylem, obowiązującym w danym sezonie. Innowacyjne podejście do niej znajdziemy na ANSWEAR.com, który udowadnia, że moda ma wiele wymiarów, a trendy dotyczą nie tylko ubrań.

Przez lata moda spełniała funkcję wyznacznika tego, jak się ubierać, wyglądać, jakie mieć proporcje i wagę. Obecnie (na szczęście) styliści zrozumieli, że jesteśmy różni, a piękno można odkryć w każdym rozmiarze czy wieku.

Istniejący od 2011 roku na rynku sklep internetowy Answear.com idealnie wpasowuje się we współczesny nurt, dzięki czemu od 10 lat jest uwielbiany przez młodsze i starsze pokolenia miłośników mody. Co tak wyjątkowego jest w podejściu tej marki? Answear umożliwia klientom dostęp nie tylko do ponad 350 marek i 90 tys. produktów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Pierwszy polski multibrandowy sklep internetowy rozumie, że trendy nie zamykają się w obrębie mody – marka obserwuje rozwój rynku e-commerce, reaguje na zmiany w społeczeństwie, na nowe podejście do zakupów i dostosowuje się do nich.

Moda niezależna od wieku

W świecie mody wiek przestaje mieć znaczenie, co dostrzega Answear.com. Marka nie bierze udziału w tworzeniu sztucznych barier, także tych wiekowych i pragnie inspirować każdą osobę do kreowania własnego stylu. W tym sklepie internetowym znajdziemy ofertę skierowaną zarówno do młodych, jak i dojrzałych ludzi, które nie boją się łamać stereotypów i podążać za trendami. Wybierać mogą z szerokiej gamy popularnych, przystępnych cenowo marek typu Mango i Vero Moda oraz brandów premium, takich jak chociażby Hugo, Pinko czy Karl Lagerfeld. Również ostatnia kampania wizerunkowa tej marki „Masz Answear?” uwzględniała przedstawicieli różnych pokoleń, których łączy zamiłowanie do modowych eksperymentów, a radość odnajdują zarówno w świecie online, jak i offline.

Doceniana różnorodność

Misją Answear jest nie tylko sprzedaż ubrań, akcesoriów i obuwia, wpisujących się w bieżące trendy, lecz przede wszystkim satysfakcja klientów, którzy dzięki różnorodnej ofercie mogą łatwo znaleźć elementy pasujące do ich typu sylwetki. Niecodzienną i darmową usługą są specjalne konsultacje ze stylistą – Personal Shopperem, który doradzi, w jaki sposób podkreślić walory naszej figury, określić swój styl czy dobrać stylizację na specjalną okazję. Ekspert wskaże także nowe możliwości łączenia wzorów, fasonów i kolorów, co z pewnością spodoba się osobom podążającym za trendami. Szybkie i trafne porady pozwolą także zaoszczędzić czas.

ANSWEAR.com

Ekologia jest trendy

Being Good to kolejny trend obecny w podejściu Answear. Zgodnie z nim, marki biorą odpowiedzialność za to, co robią i starają się być dobre, np. przez promowanie proekologicznych postaw i rozwiązań, wpływanie na odpowiednie nawyki klientów oraz kształtowanie odpowiedzialności za środowisko. Znalazło to przełożenie m.in. w kampanii promującej zdrowy styl życia „Sport Is The Answear”. Marka Answear dołączyła też do projektu Sklepy Wolne od Futer, rezygnując ze sprzedaży naturalnych futer i zwracając uwagę na problem wykorzystywania zwierząt w przemyśle modowym.

Ogromne znaczenie dla środowiska ma dawanie drugiego życia używanym produktom. Answear zaangażował się i w ten trend, przygotowując projekt Eco is The Answear oraz jego nową odsłonę - Wear&Share. Skupia się w nim na promowaniu świadomej konsumpcji, zachęcając klientów do przekazywania marce niepotrzebnych już ubrań czy tekstyliów bez wychodzenia z domu – rzeczy spakowane do specjalnego biodegradowalnego foliopaka za darmo odbiera od nich kurier, następnie trafiają one na rynek dóbr drugiego obiegu lub są przeznaczane do recyklingu. Z każdego kilograma zebranych tekstyliów środki przekazywane są na akcję zalesiania terenów. W ten sposób od września 2020 r. udało się zebrać ponad 8 ton tekstyliów i zasadzić 250 drzewek.

Answear angażuje się w walkę o środowisko nie tylko poprzez komunikaty skierowane do klientów. Z inicjatywy pracowników Answear wprowadzono szereg zmian, także w najbliższym otoczeniu, np. wdrażając w biurze segregację odpadów czy stopniowo eliminując plastikowe jednorazowe butelki.

ANSWEAR.com

Wsparcie dla młodych talentów

Answear.com to nie tylko moda i zakupy, lecz również rozbudowana społeczność oraz liczne inicjatywy. Marka wspiera młode talenty z branży fashion poprzez konkursy Bitwa Stylistów i Projekt Packshot. Wiedząc, z jakimi problemami mierzą się początkujący styliści, projektanci czy fotografowie, daje im szansę na pokazanie swoich umiejętności.

Warto podkreślić też projekty, które mają pomóc najmłodszym i najbardziej potrzebującym - dzieciom z domów dziecka. Akcja charytatywna #Catch The Charity, zainicjowana w 2020 r., zaowocowała stworzeniem kolekcji limitowanych puzzli i plakatów, z których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na wybraną przez klientów placówkę – Dom Dziecka w Skopaniu.

Answear nie pozostał obojętny na problem światowej pandemii - wiosną 2020 r., jako jedna z pierwszych polskich firm, uszył i przekazał maseczki dla szpitali w Krakowie. Co więcej, zaangażował też w akcję pomocową swoich klientów, którzy mogli zakupić symboliczną maseczkę–cegiełkę, która potem trafiała do medyków.

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 350 światowych marek. W ofercie można znaleźć kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 7 rynkach – od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

Źródło: ANSWEAR.com
+
 1
Czytaj także