Żywność, kremy na zmarszczki czy perfumy dla pewnych siebie. Gwiazdy chętnie wypuszczają na rynek własne marki. Ostatnio dołączył do nich snajper Bayernu Monachium.
Butelki z logo RL9 na półki sklepów jednej z popularnych sieci trafiły pod koniec lipca. Napój dla aktywnych ma być początkiem całej linii produktów firmowanych przez piłkarza Roberta Lewandowskiego, przygotowanej we współpracy z firmą Oshee. Zgodnie z zapowiedziami sportowca i firmy Oshee nie są to zwykłe napoje, bo ich skład powstał dzięki temu, że Lewandowski zdradził sekrety swojego treningu.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.