Kamila Baranowska: Czym obecna kampania wyborcza różniła się od tej sprzed czterech lat, gdy PiS dopiero szedł po władzę?
Paweł Szefernaker: Obecna kampania jest prowadzona w zupełnie innej sytuacji społecznej, jest inny klimat polityczny. W 2015 r. było tak, że Polacy chcieli zmian po ośmiu latach rządów Platformy. I wtedy rzeczywiście kampania miała ogromne znaczenie, bo odpowiadała konkretami na oczekiwania, że pojawi się ktoś inny niż PO, z innymi propozycjami i innym podejściem do polityki. Dzisiaj jesteśmy w sytuacji, gdy rządzi partia, która realizuje program, która jest wiarygodna, która umawia się z ludźmi na konkretne rzeczy i je potem robi, nawet jeśli poprzednicy wmawiali, że się nie da ich zrobić. Dzisiaj rola naszej kampanii jest zupełnie inna.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
platforma.dminc.pl
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.