Jaki sens ma kupowanie luksusowych marek, skoro kupuje się je na przecenach?
Styl państwa Trumpów nie dla wszystkich jest wzorem do naśladowania, zainteresowanych jednak nie brakuje. Wydawałoby się zatem, że marka Ivanki Trump, córki prezydenta z pierwszą żoną, Czeszką Ivaną, niesie wystarczającą obietnicę glamouru, żeby dobrze się sprzedawać. Niestety jest inaczej. Marnym ciuchom, niewiele różniącym się od produkcji tanich sieciówek, nie pomogło ani nazwisko, ani eleganckie domy towarowe w Stanach: Nordstrom, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue. Od wyboru Donalda Trumpa na prezydenta ciuchy zaczęły mieć problemy. Klienci je krytykowali, ktoś ostentacyjnie napluł na bluzkę przy kasie.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.