Oba pisma na pierwszy rzut oka wyglądają niemal identycznie. Idąc do kiosku, łatwo można się pomylić. Podobne tytuły („ABC” i „Od A do Z” na czerwonym tle), podobna kolorystyka na pierwszej stronie (białe litery na czarnym tle), podobne rozwiązania graficzne, wreszcie podobna zawartość.
O tym, że powiązana z senatorem PiS Grzegorzem Biereckim medialna spółka Fratria, która wydaje już między innymi prawicowy tygodnik „W Sieci” i prowadzi portal Wpolityce.pl, planuje wprowadzić na rynek prawicowe pismo o charakterze tabloidowym, wiadomo było od dawna. Wydawca hucznie zapowiadał, że tygodnik będzie ukazywał się w półmilionowym nakładzie, co oznacza, że liczono na sprzedaż około 200 tys. egzemplarzy. Dla porównania, wychodzący codziennie „Fakt” sprzedaje 325 tys. egzemplarzy, a "Super Express" - około 160 tys. (…)
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda