Sprawę opisała w mediach społecznościowych dziennikarka Agata Puścikowska.
"A tymczasem Reserved zaczął Adwent w dość kiepskim stylu" – napisała dziennikarka, prezentując koszulkę na której widać pijanych św. Mikołaja i renifera, którzy trzymają butelki z alkoholem. Na dole grafiki widnieje napis: "odkupienie win".
Post Puścikowskiej wywołał falę krytyki skierowanej pod adresem sklepu. Marka szybko zareagowała, przepraszając za wypuszczenie koszulki i wycofując produkt ze sprzedaży.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć. Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy decyzje o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych – napisał sklep w reakcji na wpis dziennikakarki.
Czytaj też:
Państwo ma obowiązek chronić rodzinę