Grafika zapewne dalej reklamowałaby popularny napój energetyczny, gdyby nie internauci, którzy zwrócili na nią uwagę. W kilkanaście minut na oficjalnym koncie Tigera na Instagramie pojawiły się negatywne komentarze. Internauci nie kryli swojego oburzenia oraz namawiali do bojkotu produktu. Grafikę jednak szybko usunięto z Instagrama, chociaż pozostała na stronie internetowej. Wiadomo jednak, że w Internecie nic nie ginie. Od grudnia 2010 roku napój jest produkowany wyłącznie przez spółki z Grupy Maspex Wadowice.
twittertwittertwitter
Jednak skandaliczna grafika z okazji 1-go sierpnia, to nie był przypadek. Jak widać, firma w podobny sposób "reklamowała się" na 10 kwietnia i Boże Ciało.
twittertwitter
Marka jest własnością boksera Dariusza Michalczewskiego. To były mistrz świata kilku federacji w kategorii półciężkiej. Przez lata był uznawany za jednego z czołowych bokserów świata, który w swojej karierze zanotował zaledwie dwie porażki. Bokser w ostatnich latach zasłynął z krytycznych uwag pod adresem obecnej partii rządzącej, a także pozytywnych opinii na temat homoseksualistów. Michalczewski przychylnie wypowiadał się również na temat adopcji dzieci przez pary homoseksualne i podkreślił, że w przypadku gdy dziecko znajduje się w rodzinie patologicznej, lepiej dla niego byłoby, gdyby został adoptowany przez parę homoseksualną.
Czytaj też:
Tygrys w kolorze tęczy