Marcin Gudowicz, chief bussines development officer Ströer Polska, 6 lutego przestał pełnić swoją funkcję w zarządzie spółki. Okazuje się, że dołączy on, po ośmiu latach przerwy, do zespołu biura reklamy TVP. Jak informuje Presserwis, ponownie zostanie dyrektorem biura, zastępując na tym stanowisku Ewelinę Czubę, która kieruje jednostką od 2017 r.
Marcin Gudowicz wraca do Telewizji Polskiej. Przejmie biuro reklamy
– Dziękuję Andrzejowi Magdziakowi i zespołowi Ströer Polska za wspólną fantastyczną podróż biznesową w ostatnich latach. Dzięki temu poznałem wielu świetnych fachowców, zarówno w Ströer Polska i szerzej, w całym segmencie rynku reklamy. Nie mogę jednak zrezygnować z propozycji odbudowania pozycji biura reklamy Telewizji Polskiej. Dlatego, podjąłem decyzję o zmianie miejsca pracy. Dziękuję Ströer Polska za elastyczne podejście do zasad mojego odejścia – powiedział Marcin Gudowicz.
– Ostatnie 6 lat to był trudny czas dla wszystkich firm związanych z szeroko rozumianym rynkiem reklamy w Polsce. Marcin i jego zaangażowanie zbudowały solidne fundamenty, które pozwalają Ströer Polska na dalszy rozwój rynkowy. Akceptujemy jego decyzję o powrocie do TVP. Polska potrzebuje silnych mediów publicznych. Trzymamy kciuki za jego sukces w nowym miejscu pracy – zaznacza z kolei Andrzej Magdziak, prezes Ströer Polska.
Marcin Gudowicz był wiceprezesem firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska od 2017 roku. Zajmował się tam, przede wszystkim, strategią i polityką handlową. W branży reklamy ma jednak zdecydowanie dłuższe, bo ponad 20-letnie, doświadczenie. Od 2011 r. do 2016 r. był dyrektorem biura reklamy Telewizji Polskiej. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Bauer Media, Ringier Axel Springer Polska oraz Media Express.
Rewolucja w mediach publicznych
Rewolucja w mediach publicznych rozpoczęła się 20 grudnia. Minister Bartłomiej Sienkiewicz odwołał wówczas prezesów Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i Polskiej Agencji Prasowej. Nowe zarządy spółek zostały wyłonione przez nowe rady nadzorcze powołane przez ministra. Niecałą godzinę po publikacji oświadczenia resortu kultury przestały nadawać stacje TVP Info i TVP3 (zamiast nich zaczęto emitować sygnał TVP1 i TVP2). Chwilę później padła też strona internetowa stacji. 27 grudnia minister kultury i dziedzictwa narodowego zdecydował o postawieniu ich w stan likwidacji.
Czytaj też:
Co się dzieje w znanej polskiej gazecie? Odchodzą czołowi dziennikarzeCzytaj też:
Czystki nowego szefa w TVP3. "Każdy podejmuje decyzje, za które odpowiada"