"To podstawa naszej filozofii działania". Marka zmienia logo na tęczowe

"To podstawa naszej filozofii działania". Marka zmienia logo na tęczowe

Dodano: 
Flaga LGBT, zdjęcie ilustracyjne
Flaga LGBT, zdjęcie ilustracyjne Źródło:Flickr / Tony Webster / CC BY-SA 2.0
Marka biżuterii Yes dołączyła do świętowania "Miesiąca Dumy LGBT+". Tęczowe logo i szereg innych działań mają stanowić wsparcie dla osób "nieheteronormatywnych".

Władze spółki postanowiły zademonstrować swoje poparcie dla wydarzenia poprzez zmianę logo na tęczowe. Dotyczy to zarówno strony internetowej, jak i kont w mediach społecznościowych.

Ponadto, wszystkie zakupy w salonach czy przez internet będą pakowane w tęczową bibułę. Na wejściu do sklepów pojawią się też naklejki wyrażające poparcie dla LGBT+.

Na tym nie koniec. Przekazano, że w czerwcu właściciele salonów w całej Polsce zostaną „przeszkoleni” w zakresie tematyki LGBT+. W przeprowadzeniu „szkoleń” uczestniczyć będzie Grupa Stonewall. Marka Yes przekaże też 10 tys. zł na konsultacje psychologiczne dla osób ze społeczności LGBT+.

facebook

Kolejna kampania reklamowa Yes

Prezes Yes Tomasz Kwiatkiewicz wskazał, czym kierowało się przedsiębiorstwo, podejmując decyzję o włączeniu się w "Miesiąc Dumy LGBT+".

– Otwartość na różnorodność, w tym na osoby z grupy LGBT+, to podstawa naszej filozofii działania. Jedną z naszych ambasadorek jest Kasia Zillmann – osoba homoseksualna i Neo Mosa – osoba niebinarna, z czego jesteśmy bardzo dumni. Życzymy sobie, aby Polska była bardziej przyjaznym miejscem do życia dla takich osób i sami staramy się taki lepszy świat tworzyć – tłumaczył.

Jak przypominają "Wirtualne Media" jesienią marka Yes organizowała akcję "Jestem kobietą" w ramach której "pokazała kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się".

"Firma chciała w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile" – czytamy dalej.

Czytaj też:
Włochy powołują wysłannika ds. wolności i dialogu międzyreligijnego

Źródło: Wirtualnemedia.pl/ Facebook
Czytaj także