Władze spółki postanowiły zademonstrować swoje poparcie dla wydarzenia poprzez zmianę logo na tęczowe. Dotyczy to zarówno strony internetowej, jak i kont w mediach społecznościowych.
Ponadto, wszystkie zakupy w salonach czy przez internet będą pakowane w tęczową bibułę. Na wejściu do sklepów pojawią się też naklejki wyrażające poparcie dla LGBT+.
Na tym nie koniec. Przekazano, że w czerwcu właściciele salonów w całej Polsce zostaną „przeszkoleni” w zakresie tematyki LGBT+. W przeprowadzeniu „szkoleń” uczestniczyć będzie Grupa Stonewall. Marka Yes przekaże też 10 tys. zł na konsultacje psychologiczne dla osób ze społeczności LGBT+.
Kolejna kampania reklamowa Yes
Prezes Yes Tomasz Kwiatkiewicz wskazał, czym kierowało się przedsiębiorstwo, podejmując decyzję o włączeniu się w "Miesiąc Dumy LGBT+".
– Otwartość na różnorodność, w tym na osoby z grupy LGBT+, to podstawa naszej filozofii działania. Jedną z naszych ambasadorek jest Kasia Zillmann – osoba homoseksualna i Neo Mosa – osoba niebinarna, z czego jesteśmy bardzo dumni. Życzymy sobie, aby Polska była bardziej przyjaznym miejscem do życia dla takich osób i sami staramy się taki lepszy świat tworzyć – tłumaczył.
Jak przypominają "Wirtualne Media" jesienią marka Yes organizowała akcję "Jestem kobietą" w ramach której "pokazała kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się".
"Firma chciała w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile" – czytamy dalej.
Czytaj też:
Włochy powołują wysłannika ds. wolności i dialogu międzyreligijnego