L’Oeuvre d’Orient to organizacja non profit, która stara się pomagać chrześcijanom na wschodzie. Jednak France Inter twierdzi, że reklama zawierająca słowo "chrześcijanin" narusza świeckość rozgłośni.
"Stacja France Inter jest wrażliwa na zaangażowanie i pragnąca wesprzeć L'Oeuvre d'Orient”, zaproponowała alternatywę, polegającą na mówieniu w materiale zamiast o wschodnich chrześcijanach - o dziele na rzecz Bliskiego Wschodu" – przekazał rzecznik prasowy rozgłośni.
Organizacja jednak odrzuciła ten pomysł.
Czytaj też:
Odpowiedź Hiszpanii na „dejanopawlizację” w Polsce…Czytaj też:
Jasne stanowisko Francji. Paryż grozi wetem
Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.
Zapraszamy do wypróbowania w promocji.
