KrajByła dziennikarka: W 2014 wyrzucono mnie z etatu w radiu publicznym. Nie było litości

Była dziennikarka: W 2014 wyrzucono mnie z etatu w radiu publicznym. Nie było litości

Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne / Źródło: Pixabay / Domena Publiczna
Dodano 90
Małgorzata Lis-Skupińska jest obecnie rzecznikiem Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu. Wcześniej pracowała w mediach publicznych. W gorzkim wpisie na Twitterze przypomina, jak została potraktowana przez szefostwo radia w 2014 roku.

"Trochę słucham polityków (opozycji też). W 2014 wyrzucono mnie (nas) w radiu publicznym z etatu na śmieciówki. Do firm zewnętrznych. Tak zadziało się wtedy w wielu redakcjach radia i TVP. Nikt wtedy nas nie bronił. Byłam samotną matką. Nie było litości. Bo nie przed wyborami?" – pyta Lis-Skupińska.

"Pamiętam jak w PR3 było to omawiane" – napisał jeden z internautów. "Omawiane... i nikt wtedy w trójce nie zwolnił się w ramach solidarności?" – zapytała Lis-Skupińska. "Nie. Zabrakło odwagi, czy też może właśnie wewnętrznej solidarności" – odpowiedział użytkownik. "Otóż to. Moja chata z kraja" – skwitowała była dziennikarka.

Z kolei szef TVP3 Opole Mateusz Magdziarz zwrócił uwagę: "W TVP za prezesa Brauna, który teraz najgłośniej wymądrza się w obronie mediów publicznych wypchnięto 400 pracowników do Leasing Team".

Radiowa Trójka boryka się obecnie z fala odejść dziennikarzy. Ze stacji odszedł już m. in. Marek Niedźwiecki oraz Piotr Metz. Z PR3 rozstali się także Łukasz Adamski oraz Tomasz Rożek. Ta sytuacja to pokłosie zamieszania wobec notowania Listy Przebojów Trójki z piątku 15 maja. Wtedy to notowanie miała wygrać piosenka Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój", jednak decyzją szefostwa stacji wydanie anulowano. Dyrekcja PR3 odpiera zarzuty o cenzurę twierdząc, że utwór nawiązujący do wizyty prezesa PiS na cmentarzu powązkowskim został wprowadzony na listę ręcznie, a faktycznie glosami słuchaczy notowanie z 15 maja wygrała inna piosenka.

Czytaj także:
Zwolennicy Andrzeja Dudy zagłuszyli wystąpienie Biedronia. "Ale to nie ja!"
Czytaj także:
Jest decyzja władz Warszawy po ataku na niedźwiedzia w zoo

/ Źródło: Twitter

Czytaj także

 90
  • USTAWKA W. MANNa IP
    PRZYGOTOWANIA DO „AFERY W TRÓJCE” BYŁY
    OD DŁUŻSZEGO CZASU …
    A WYSTARTOWALI OD POŁOWY KWIETNIA
    TA USTAWKA Z „LISTĄ PRZEBOJÓW” MARKA N. TO NIE JEST
    PRZYPADEK – A GAMONIE Z KIEROWNICTWA „POLSKIEGO RADIA”
    DALI SIĘ NA TO ZŁAPAĆ W DZIECINNY SPOSÓB …

    ZAUWAŻMY, ŻE WETERAN W. MANN ODSZEDŁ Z „TRÓJKI” WCZEŚNIEJ – TUTAJ ZNALAZŁ INNY PRETEKST!
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-nowy-swiat-kiedy-start-ramowka-milion-zlotych-nie-tworzymy-trojki-2-0
    Już ponad milion złotych na radio "Nowy Świat". "Nie tworzymy Trójki 2.0"

    PS! JEST OKAZJA DO POKAZANIA SIĘ I ZAISTNIENIA NOWYM, MŁODYM, MĄDRYM DZIENNIKARZOM, KTÓRYCH PRZEZ LATA BLOKOWALI CI
    EMERYCI ( 60-70 -latkowi ) OD „MUZYKI MŁODZIEŻOWEJ”.
    CZYŻBY FAKTYCZNIE, PRZEZ 30 LAT „PRZEMIAN USTROJOWYCH” NIE ZNALAZŁ SIĘ W POLSCE ŻADEN GODNY NASTĘPCA (zastępca) TYCH „DINOZAURÓW”?
    Dodaj odpowiedź 10 0
      Odpowiedzi: 0
    • KONIEC ZMOWY MILCZENIA? IP
      OKAZUJE SIĘ, ŻE TE GŁOSOWANIA NA „LISTĘ PRZEBOJÓW” TO
      PRZEZ LATA BYŁA USTAWKA MARKA N. MIEJSCE NA LIŚCIE MOŻNA BYŁO … SOBIE KUPIĆ!
      https://kultura.gazetaprawna.pl/artykuly/1477404,trojka-media-publiczne-gildia-rezyserow-polskich.html
      Sprawa radiowej Trójki. Gildia Reżyserów Polskich o niszczeniu niezależności w mediach publicznych

      A NAJBARDZIEJ SZOKUJĄCE JEST TO, ŻE PONOĆ O TYM PROCEDERZE WSZYSCY WIEDZIELI,
      I ŻE TO BYŁA SWOISTA „ZMOWA MILCZENIA” (coś jak omertà)
      TZW. „ŚRODOWISK TWÓRCZYCH” ZAINTERSOWANYCH STATUS QUO (czego wyrazem jest m.in. powyższe stanowisko GRP).
      Dodaj odpowiedź 7 0
        Odpowiedzi: 0
      • observer IP
        Odnośnie wolności mediów : Dzienniki - Dziennik Polski/ Echo Dnia/ Express Ilustrowany/ Gazeta Codzienna/ Nowiny/ Gazeta Lubuska/ Gazeta Pomorska/ Gazeta Współczesna/ Głos /Dziennik Pomorza/ (Głos Koszaliński, Głos Pomorza, Głos Szczeciński) Kurier Poranny/ Nowa Trybuna Opolska/ Dziennik Bałtycki/ Dziennik Łódzki/ Dziennik Zachodni/ Gazeta Krakowska/ Gazeta Wrocławska/ Głos Wielkopolski/ Kurier Lubelski/ Polska Metropolia Warszawska/ Nowości Dziennik Toruński/ Express Bydgoski Tygodniki - Autogiełda Wielkopolska/ Fakty Jasielskie /Fakty Kościańskie/ Fakty Nyskie /Fakty Ostrowieckie/ Gazeta Pleszewska/ Gazeta Wojewódzka/ Głos Międzyrzecza i Skwierzyny/ Jarmark/ Kramik Plus /Kurier Gdyński/ Moto Express/ Motojarmark/ Nowiny Goleniowa i Nowogardu/ Nowiny Podlaskie/ Nowiny Sokólskie/ Nowiny Suwalskie/ Panorama Kłodzka/ Panorama Legnicka/ Panorama Świdnicka/ Panorama Wałbrzyska /Tydzień międzychodzko-sierakowski/ Tygodnik Dzień za Dniem/ Tygodnik Lipnowski/ Tygodnik Miastecki /Tygodnik Ostrołęcki/ Życie Krotoszyna. Wszystkie te dzienniki i tygodniki należą do  niemieckiego koncernu Verlagsgruppe Passau.
        Dodaj odpowiedź 47 0
          Odpowiedzi: 0
        • Paweł Z. IP
          PO miało fioła na punkcie uśmieciawiania stosunków pracy. Aż człowieka skręca. Faktem bezsprzecznym jest, że może na śmieciówkach, ale w mediach publicznych aż roiło się od niepokornych dziennikarzy. Teraz opozycyjnych dziennikarzy w mediach publicznych nie ma żadnych, nawet jako gości. I wprowadzana jest stopniowo cenzura prewencyjna jak w przypadku piosenki Kazika. Porównywanie PR z 2014 z PR 2020 to jakaś kpina.
          Dodaj odpowiedź 16 53
            Odpowiedzi: 0
          • Wyszukaj hity kinowe online IP
            Zobacz już dziś 365 dni oraz inne hity kinowe w domu!

            https://filmvod.pl

            Świetna wyszukiwarka filmów oraz seriali online.
            Nie przegap dzisiejszego hity oglądaj online Na komputerze czy tablecie!
            Dodaj odpowiedź 0 5
              Odpowiedzi: 0

            Czytaj także