Firma Mattel, żyjąca ze sprzedaży słynnej lalki, zareagowała prawidłowo. Zapaliła zielone światło dla filmu niebędącego bezczelną reklamą. Dzieło duetu Gerwig/ Baumbach to reklama wyrafinowana, utrzymana w sprawdzonej, hollywoodzkiej konwencji – komedii udającej moralitet. Zaczyna się obiecująco, od parodii „Odysei kosmicznej” Kubricka. Potem poznajemy Barbieland: świat z marzeń feministek, w którym problem nierówności płci rozwiązano w ten sposób, że władzę sprawują panie. Panowie zaś próbują się im przypodobać, bez szans na sukces. Główną bohaterkę dopada kryzys tożsamości: czuje strach przed śmiercią i cellulitem, jej stopy dotykają ziemi – po prostu zaczyna się psuć. Wyprawa do prawdziwego świata pogłębia frustrację.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
dorzeczy.pl/gielda
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.