Kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu w Pekao Banku Hipotecznym
Artykuł sponsorowany

Kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu w Pekao Banku Hipotecznym

Dodano: 
Bank Pekao
Bank Pekao Źródło:Materiały prasowe
eHipoteka to nowa usługa w Pekao Banku Hipotecznym. Klienci mają możliwość złożenia wniosku o kredyt hipoteczny całkowicie online - bez wychodzenia z domu. Mogą także dokonać zdalnego potwierdzenia tożsamości, dosyłać odpowiednie dokumenty w formie elektronicznej oraz na bieżąco monitorować status złożonego już wniosku.

Pandemia spowodowała, że zachodząca w sektorze finansowym cyfrowa transformacja nabrała tempa. Coraz więcej usług przenosi się do Internetu, a klienci coraz chętniej załatwiają sprawy bankowe bez wychodzenia z domu. Od niedawna w Pekao Banku Hipotecznym o kredyt mieszkaniowy można starać się całkowicie online.

– Usługa eHipoteka to kolejna technologiczna innowacja w Grupie Pekao, tym razem oferowana przez Pekao Bank Hipoteczny. Rozumiemy utrudnienia związane z bieżącą sytuacją i chcemy wyjść im naprzeciw. Dlatego umożliwiamy klientom wnioskowanie o kredyt hipoteczny przez Internet. Jest to rozwiązanie nie tylko w pełni bezpieczne, ale także wygodne i mniej czasochłonne. Aktualnie pracujemy także nad możliwością udostępnienia platformy do bezpośredniej obsługi naszych klientów, co będzie oznaczało całkowity brak konieczności kontaktowania się na etapie wypełniania wniosku z opiekunem kredytu – mówi Tomasz Mikoda, Prezes Zarządu Pekao Banku Hipotecznego.

Wniosek kredytowy można wypełnić poprzez dedykowaną platformę Pekao Banku Hipotecznego - eHipoteka. Przez proces jego wypełniania przeprowadzi nas opiekun kredytu, a wniosek może być wprowadzony podczas jednej rozmowy telefonicznej. Następnie w wiadomości e-mail otrzymamy listę niezbędnych do wniosku dokumentów oraz dane logowania do platformy. Po zalogowaniu mamy pełny dostęp do narzędzi służących do potwierdzania tożsamości i uzupełniania koniecznych dokumentów oraz do podglądu, na jakim etapie znajduje się aktualnie nasz wniosek.

Sam system jest prosty i intuicyjny, a dedykowany opiekun pozostaje do naszej dyspozycji na każdym kroku. Dzięki alertom i komunikatom, na każdym etapie system informuje klienta o brakującej dokumentacji lub fragmentach wniosku do uzupełnienia. Co ważne, cały proces jest w pełni bezpieczny, ponieważ dane i dokumenty znajdują się bezpośrednio na serwerach banku.

Pekao Bank Hipoteczny współpracuje z siecią ogólnopolskich partnerów w zakresie obsługi wniosków kredytowych. Dlatego też, po skompletowaniu dokumentów i wydaniu pozytywnej decyzji, klientów czeka jedyna w całym procesie wizyta w placówce partnera, podczas której podpiszą umowę kredytową.

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce z ok. 200 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest w gronie trzech najbardziej odpornych wśród 48 banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Źródło: Bank Pekao S.A.
Czytaj także