Nietypowe życzenia to pomysł zaplecza Mateusza Morawieckiego, które według intencji KPRM mają zapaść w pamięć wyborców i łączyć się z promocją “piątki”. "Twórcy minutowego filmu chcą nawiązać do publicystycznego motywu, że przy świątecznych stołach ucierają się poglądy na tematy społeczne i pokazać jak statystyczna polska rodzina zyska na wprowadzonej właśnie społecznej piątce" – opisuje portal 300polityka.pl, który jako pierwszy opublikował spot.
Klip KPRM ma być promowany w internecie i telewizji intensywniej i w bardziej przemyślany sposób niż tego typu życzenia w przeszłości. – W dodatku, starannie przygotowane wideo-przesłanie z udziałem premiera ma pokazać, że obóz rządzący poważnie traktuje nadchodzący cykl wyborczy i narzucając tempo nie daje opozycji okazji do odpowiedzi – tłumaczy współpracownik premiera.
Czytaj też:
PiS wygrywa, Konfederacja przekracza próg