"Magazyn śledczy Anity Gargas": Drugie dno francuskiej franczyzy

"Magazyn śledczy Anity Gargas": Drugie dno francuskiej franczyzy

Dodano: 
Supermarket Intermarché. Zdj. ilustracyjne
Supermarket Intermarché. Zdj. ilustracyjne Źródło:YouTube / magazyn śledczy
W najnowszym odcinku "Magazynu śledczego" Anity Gargas francuska franczyzowa pułapka założona na polskich przedsiębiorców.

"Przepis na sukces jest taki: znaleźć naiwnego frajera, natłuc mu do głowy głupot, podpisać umowę i doić jak krowę" – ujawniamy bulwersujące kulisy współpracy polskich przedsiębiorców z francuską siecią supermarketów Intermarche.

Jakie były główne przyczyny nierentowności placówek prowadzonych przez zrekrutowanych w Polsce przedsiębiorców? Dlaczego Grupa Muszkieterów zarządzająca supermarketami mamiła Polaków zapewnieniami stabilnego biznesu? Jak rzetelne były badania rynku określające potencjalne obroty sklepów, które przedstawiano przedsiębiorcom? Dlaczego francuskiej korporacji opłacało się utrzymywać przynoszące straty placówki? Jaki inny francuski biznes może kryć się pod płaszczykiem handlu artykułami spożywczymi?

Polscy przedsiębiorcy we franczyzowej pułapce w „Magazynie śledczym Anity Gargas" w czwartek o 22:35 w TVP1.

Czytaj też:
Gdańskie zabytki pozostawione na pastwę losu. Wyniki dziennikarskiego śledztwa
Czytaj też:
"Magazyn śledczy Anity Gargas": Betonowy kolos na brzegu Bałtyku

Źródło: Magazyn śledczy Anity Gargas
Czytaj także