Transmisja inauguracyjnej rozmowy wPolsce.pl odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych. Wielu dziennikarzy komentatorów nie kryło zdziwienia, że publiczny nadawca w specjalnym wydaniu promuje prywatny serwis.
"Transmisja wywiadu z premier w TVP Info, i to z prywatnej konkurencyjnej stacji internetowej, to jednak novum w polskich mediach. I kuriozum" – ocenił Marcin Makowski z „Do Rzeczy”. Z kolei dziennikarz "Rzeczpospolitej" Marcin Dobski zapytał, kiedy w Telewizji Publicznej będzie wydanie specjalne promujące np. telewizję „Rzeczpospolitej” albo Onetu?. "Skoro redaktorzy TVP reklamują braci Karnowskich, to chyba liczą się z przegraną PiS i myślą o miękkim lądowaniu. A swoją drogą ciekawe co na to biuro reklamy TVP?" – napisała Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej”.
Do sprawy odniósł się także publicysta "Do Rzeczy" Rafał Ziemkiewicz:
Jak do komentarzy odnoszą się dziennikarze wPolityce? Na wpis Lidii Lemaniak z TV Republika "TVP Info teraz codziennie transmisja porannej rozmowy konkurencji? Fajnie", Wojciech Biedroń zapytał: "A gdzie tu konkurencja?:)))))))". Dziennikarka Republiki wyjaśniła mu, że to w końcu nowa telewizja, tym bardziej że TVP Info również ma transmisję w internecie. "Dwugodzinny program nie jest dla info konkurencją, zapewniam" – skwitował Biedroń.
Na Twitterze padło również pytanie o cenę za tego typu usługi TVP Info. Odniósł się do nich wiceszef publicystyki Samuel Pereira.
Pereira zasugerował, aby z takimi pytaniami zwrócić się do centrum informacji Telewizji Polskiej.