Po przejęciu władzy przez koalicję pod przywództwem Donalda Tuska do spółek Skarbu Państwa weszli audytorzy, by znaleźć rzekome nieprawidłowości. Kontrolowano działalność całych zarządów, wstrzymano wszystkie premie, a w LINK4 rozpoczęto szczegółową weryfikację wydatków i projektów z okresu, gdy Patrycja Kotecka była członkiem zarządu odpowiedzialnym za marketing, PR i komunikację.
Okazuje się, że mimo intensywnych kontroli i prób znalezienia nieprawidłowości, po dwóch latach audytu nie stwierdzono żadnych zastrzeżeń do sposobu, w jaki Patrycja Kotecka zarządzała swoim obszarem. Przeciwnie, kontrole doprowadziły do wniosków, że jej działania były korzystne dla rozwoju firmy.
W okresie, gdy Kotecka odpowiadała za marketing, LINK4 stało się drugą najbardziej rozpoznawalną marką ubezpieczeniową w Polsce, a dzięki prowadzonym kampaniom, firma pozyskała około pół miliona nowych klientów, zaś przypis składki wzrósł z 460 mln zł do 1,2 mld zł. Kotecka rozwinęła współpracę z Google a LINK stało się jedną z firm finansowych najskuteczniej pozyskujących klientów w Internecie. Dodatkowo, w dwóch kampaniach marketingowych Patrycja Kotecka wprowadziła mechanizmy sztucznej inteligencji.
Kampanie marketingowe którymi kierowała, dwukrotnie zdobyły nagrody Effie Awards, oceniane przez jury złożone m.in. z przedstawicieli TVN i „Gazety Wyborczej”. W 2022 roku firma LINK4 została uhonorowana prestiżową nagrodą Kantar Polska za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej. Marketing LINK4 został doceniony za kreatywność w przedstawieniu reklam firmy.
W związku z tym, rada nadzorcza Link4 – wybrana już przez nowe władze PZU związane z ekipą Donalda Tuska – przyznała Patrycji Koteckiej 150 tysięcy złotych zaległych premii za osiągnięte cele. Tym samym potwierdza to, że jej praca była dla spółki efektywna i wartościowa.
Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.
Zapraszamy do wypróbowania w promocji.
