Obserwator mediówSprzedaż "Gazety Wyborczej" najniższa w historii

Sprzedaż "Gazety Wyborczej" najniższa w historii

Siedziba
Siedziba "Gazety Wyborczej" / Źródło: PAP / Szymon Pulcyn
Dodano 124
W styczniu 2017 roku wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła "Gazeta Wyborcza" – informują Wirtualne Media.

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu był "Fakt" (261 703 egzemplarze). To spadek o 6,46 proc. w stosunku do grudnia. Drugie miejsce zajął "Super Express" (124 345 egzemplarzy) z wynikiem o 9,31 proc. mniejszym.

Podium zamyka "Gazeta Wyborcza", która zanotowała najniższą miesięczną średnią sprzedaż ogółem w historii (96 668 egzemplarzy). Dziennik wydawany przez Agorę stracił najwięcej w całym zestawieniu – aż 18,25 proc.

Kolejne miejsca zajęły: "Dziennik Gazeta Prawna", "Rzeczpospolita", "Przegląd Sportowy", "Gazeta Polska Codziennie", "Puls Biznesu" i "Parkiet Gazeta Giełdy" – czytamy na portalu Wirtualne Media, który powołuje się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za zeszły miesiąc.

/ Źródło: WirtualneMedia.pl
/ dcy
 124
  • Wataha IP
    youtube

    Cisza Wymowna
    Dodaj odpowiedź 0 0
      Odpowiedzi: 0
    • Wataha IP
      youtube

      Mała retrospekcja - Polaku wiedz że byli Wielcy Ludzie którzy doceniali Nas jako Naród, bo te śmieci medialne nie sa nic warte.
      Dodaj odpowiedź 4 1
        Odpowiedzi: 0
      • edgar IP
        Nie kupuję Gazowni od co najmniej 10 lat. Zdrowie psychiczne wiele na tym zyskuje
        Dodaj odpowiedź 12 3
          Odpowiedzi: 0
        • Wataha IP
          youtube
          Dodaj odpowiedź 4 0
            Odpowiedzi: 0
          • Wolne Słowo SA IP
            A dlaczegóż to tak mało konkretów o rekordach (?!) sprzedaży prasy "prawicowej"?

            Otóż w pierwszej dziesiątce dzienników jest tylko jeden tytuł takiej opcji: "GPC". Jego sprzedaż to . . .
            Dodaj odpowiedź 6 4
              Odpowiedzi: 0
            • kok.blondi IP
              To jest najmilszy dla mnie news, że ten brukowiec jest bliski upadku. Był kiedyś informacyjną nadzieją Polaków, teraz jest tylko nadzieją frustratom, byłym Ubolom, sforze komunistycznych kacyków, zaprzańcom, zdrajcom i szmaciarzom. Kogo zabrakło? Komoruskiego, "Słońca" Peru, Bucholza, Rotenschwanza, Jakuba Bauera i in. z tej nacji
              Dodaj odpowiedź 29 3
                Odpowiedzi: 1
              • semeon IP
                Na złość babci odmrożę sobie uszy, ale nigdy nie napiszę:

                http://dziwnabydgoszcz.blogspot.com.es/2018/03/zamiast-kolejnych-moich-refleksji.html
                Dodaj odpowiedź 2 0
                  Odpowiedzi: 0
                • Stanisław Mieczysław III IP
                  Szechterski komandosie pożal się Boże - trockistowskie skrzywienie ekstremalnie komunistyczne wyszło niczym szydło z parchatego worka.
                  Dodaj odpowiedź 21 3
                    Odpowiedzi: 0
                  • Anzelm IP
                    bu ha ha ha ha zydzie szechter,kradzione i przekręcone nie tuczy. paszol won kanalio ,tfuuuuuuuuuu
                    Dodaj odpowiedź 23 4
                      Odpowiedzi: 0
                    • 11.11.1918 IP
                      Ja sie pytam kto kupuje ta niemiecka ala polska szmate?? z domu Axel Springer- Finansowana pruez szefa Deutsche Bank Josef Ackermann skorumpowany subiekt przyjaciel Angela Merkel. Teraz wiecie skad i dlaczego takie prymitywnw krytyki w G.Wyborczej. Na dodatek Axel Springer nalezy do tzw. grupy Izraela dlatego jest jasne dlaczego takie krytiki w G.Wyborczej w kierunku Polski.http://www.zeit.de/2017/41/josef-ackermann-deutsche-bank-fehler https://de.wikipedia.org/wiki/Gazeta_Wyborcza https://de.wikipedia.org/wiki/Agora https://www.bild.de/politik/inland/reuven-rivlin/zu-gast-bei-axel-springer-53139180.bild.html
                      Dodaj odpowiedź 23 6
                        Odpowiedzi: 1
                      • karat IP
                        A może tak parę zdań jak ma się sprzedaż Do rzeczy?
                        Dodaj odpowiedź 8 19
                          Odpowiedzi: 2
                        • Paweł IP
                          TVPIS działa w do rzeczy i jego rzesza pseudokatolikow, którzy tylko syczą z nienawiści
                          Dodaj odpowiedź 8 29
                            Odpowiedzi: 2
                          • AToCiNovina IP
                            Kto leci po szpadel?
                            Bo najwyższy już czas, tego gwnianego trupa zasypać.
                            Dodaj odpowiedź 21 6
                              Odpowiedzi: 1
                            • Jantt IP
                              GW na trzecim miejscu, zaraz za tabloidami, zostawia daleko w tyle szmatławca GPC którego pewnie z 75 % nakładu to prenumeraty różnych rządowych instytucji ( na co GW nie może obecnie liczyć). Biorą pod uwagę tendencje spadkowe w przypadku całej prasy drukowanej GW trzyma się nieźle.
                              Dodaj odpowiedź 11 31
                                Odpowiedzi: 0
                              • Magda IP
                                Może GW24? Wespół w zespół?
                                I wszystko , za granice, wszelkie.
                                Dodaj odpowiedź 15 1
                                  Odpowiedzi: 0

                                Czytaj także