Głupi i głupsi
  • Łukasz ZboralskiAutor:Łukasz Zboralski

Głupi i głupsi

Dodano: 
"Hipnoza" zapowiadana była jako hit nowej ramówki TVN. Okazało się, że Polacy nie bardzo chcą to oglądać, tak samo jak wcześniej Brytyjczycy
"Hipnoza" zapowiadana była jako hit nowej ramówki TVN. Okazało się, że Polacy nie bardzo chcą to oglądać, tak samo jak wcześniej Brytyjczycy Źródło: Mariusz Grzelak / REPORTER
"Hipnoza" TVN udowadnia, że w prezentowaniu widzom rozrywki nie ma już granicy złego smaku. Niestety, są jeszcze gorsze formaty, które mogą skopiować polscy producenci.

Telewizja od lat traci na rzecz Internetu i nadawcy próbują nadążyć za tym na dwa sposoby. Pierwszy jest prosty – polega na pokazywaniu w telewizji klipów z sieci okraszonych głupkowatymi komentarzami. Drugi sposób jest bardziej ryzykowny – emitowanie coraz bardziej szokujących formatów. Ostatnią taką próbę w Polsce podjął TVN. Nie wyszło dobrze. – Bo problem polega na tym, że w Polsce, ale i na świecie, kierownikami programowymi stacji są ludzie bardzo już dojrzali, którzy dorabiali się marki w czasach zupełnie innej telewizji – zauważa Wojciech Krzyżaniak, dziennikarz zajmujący się telewizją i autor bloga Wtelewizji.pl. – I teraz wszyscy oni próbują wyobrazić sobie nowe czasy. Próbują zrobić coś nowoczesnego, ale tak, jak im się wydaje, że to nowocześnie i fajnie. To mniej więcej ten sam problem, gdy dorośli czasem chcą opowiadać o młodzieży ich językiem.

Cały artykuł dostępny jest w 14/2018 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także