W wielu branżach pracownicy śmiało wysuwają więc nie tylko kolejne żądania. Z opublikowanego w ubiegłym tygodniu „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service wynika, że po zakończeniu pandemii na atrakcyjności straciły pakiety opieki medycznej. Za najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia pracowników uważane są obecnie podwyżki (wskazane przez 73 proc.) oraz premie finansowe (63 proc.). Na trzecim miejscu najbardziej pożądanych benefitów pojawia się czterodniowy tydzień pracy, z którego chętnie skorzysta co trzeci pracownik. – Zmiana funkcji benefitów w ostatnich latach pokazuje, że ich główną rolą jest odpowiadanie na aktualne potrzeby pracowników, które mogą dotyczyć różnych aspektów – finansów, rozrywki czy czasu wolnego. Trzeba jednak reagować na bieżąco i aktualizować ofertę – zauważył założyciel Personnel Service i ekspert rynku pracy Krzysztof Inglot. Wśród benefitów pozapłacowych wciąż popularne są bony i rabaty, prywatna opieka medyczna czy paczki na święta, ale w czasach wysokiej inflacji pracownicy cenią sobie również np. dofinansowanie paliwa, darmowe wyżywienie w pracy czy dofinansowanie do Netflixa i innych rozrywek.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
platforma.dminc.pl