Początkowo firma oferowała wymianę wadliwego urządzenia Galaxy Note 7 na nowe. Jednak w związku z kolejnymi zgłoszeniami o incydentach z flagowym produktem firmy, zdecydowano się na bardziej radykalny krok i wycofano smartphone z rynku.
Współpracujemy z odpowiednimi organami nadzoru w celu wyjaśnienia przyczyn zgłoszonych ostatnio incydentów dotyczących Note7. Bezpieczeństwo użytkowników jest dla nas najważniejsze. Z tego powodu Samsung zwraca się do wszystkich operatorów i sprzedawców na całym świecie o wstrzymanie sprzedaży i wymiany Note7 do czasu zakończenia postępowania wyjaśniającego.
Dokładamy wszelkich starań, aby wraz z właściwymi organami nadzoru wyjaśnić tę sytuację. Użytkownicy oryginalnych oraz wymienionych Note7 powinni wyłączyć telefony i zaprzestać ich używania, a także skorzystać z dostępnych środków zaradczych.
Informacja dla klientów z Polski: w najbliższym czasie podamy bardziej szczegółowe informacje dotyczące Note7, które znajdują się w posiadaniu lub zostały zamówione przez polskich klientów - głosi treść oficjalnego komunikatu.
Wcześniej Samsung zaapelował do swoich klientów, żeby wyłączyli urządzenie i zwrócili je do sklepu. Zaoferowano zwrot kosztów, bądź wymianę na model Galaxy S7.
mp
www.benchmark.pl