ŚwiatNiemcy: Imigranci skatowali 22-latka

Niemcy: Imigranci skatowali 22-latka

Niemiecka policja
Niemiecka policja / Źródło: Flickr / JouWatch / CC BY-SA 2.0
Dodano 187
Dwóch imigrantów skatowało 22-letniego Niemca. Młody mężczyzna prawdopodobnie wdał się z nimi w kłótnię.

Do tragedii doszło w mieście Köthen w sobotni wieczór. Miejscowa policja zdążyła już aresztować dwóch podejrzanych, a władze landu przekazały, że w niedzielę popołudniu zostanie przeprowadzona sekcja zwłok 22-latka.

Prokuratura przekazała, że zatrzymani podejrzani to imigranci z Afganistanu. Wiadomo, że trwające postępowanie jest prowadzone pod kątem morderstwa.

Niemieckie media piszą bardzo lakonicznie o całej sprawie. Dziennik Die Welt sugeruje, że Niemiec wdał się w kłótnię z imigrantami, którzy pobili go ze skutkiem śmiertelnym. Bezpośrednią przyczyną śmierci młodego mężczyzny miał być krwotok w mózgu.

Powtórka z Chemnitz?

Przypomnijmy, że to nie pierwsza tego typu tragedia w ostatnim czasie. Dwa tygodnie temu do podobnej zbrodni doszło w Chemnitz położonym w południowo-wschodnich Niemczech, w Saksonii. Imigranci zamordowali wtedy 35-letniego Niemca, co doprowadziło do fali protestów.

Rzecznik niemieckiej policji przyznał, że liczba protestujących, których było ok. 3 tysiące, zaskoczyła mundurowych i że mobilizacja służb była za słaba. Podczas zajść w mieście dochodziło do wyłapywania migrantów i prób samosądu.

– Nie akceptujemy takich zachowań, jak polowanie na ludzi o innym wyglądzie, czy szerzenie nienawiści na ulicach. Nie ma na to miejsca w naszym państwie prawa i zdecydowanie to potępiamy – oświadczył rzecznik niemieckiego rządu Steffen Seibert.

Czytaj także:
Niemcy: Imigrant zadźgał nożem 15-latkę. Jest wyrok
Czytaj także:
Kolejni nielegalni imigranci zatrzymani przy polskiej granicy

 187
  • POLSKA WALCZĄCA IP
    naziści i całe germańskie szambo omyłkowo zwane ludźmi niech w końcu znikakną z mapy Europy takie jest życzenie państw Europy a zwłaszcza Polski PW.
    Dodaj odpowiedź 7 2
      Odpowiedzi: 0
    • Polak IP
      Niemcy emigrantów goszczą a oni im w taki sposób dziękują ,ta cała dzika emigrantów dzicz powinna być bardzo poważnie napiętnowana i wywalona spowrotem.Najgorsze medostwo ze świąta zwala się do Europy a ona ich nianczy ,a dokładnie nianczą tych przyjezdnych Europejscy nieroby bjurokraci rozpasani finansowo żyjący za ukradzione pieniądze podatników,ci nieroby z przyjezdną patologią próbują zmieniać cały świat a umieją tylko na tylkoch siedzieć filozofować i okradać wszystkich.Ci bjurokratycznizlodzieje są ostatnimi do wdrażania jakichkolwiek zmian ,oni powinni przejść terapię psychiczną bo zatracili zdolności wolnego myślenia i dbania o swój tyłek w podstawowym stopniu.Oszusci z chorymi psychicznie ludźmi próbują zmieniać świat .
      Dodaj odpowiedź 16 0
        Odpowiedzi: 0
      • Erich Honecker Junior IP
        To było biały mal anders lekki latynos z małego ośrodka w trakcie procesu asymilacji w trakcie Sprachkursu z błyskiem w oku nożem w kieszeni pełnym pakietem socjalnym talonem na ciuchy i pomysłem na życie w kraju w którym wszyscy go kochali i cieszyli się że do nich zawitał z radością opowiadali mu o programie rządowym multikulti i o tym że ma na nich robić jak wszystkie narody od wieków... O a on się zdenerwował i zaczął walkę o demokrację. Bo Niemcy walczyć będą o demokrację w Polsce wiec ktoś musi to zrobić w ich kraju.
        Dodaj odpowiedź 12 0
          Odpowiedzi: 0
        • Janusz I IP
          Ten Niemiec to jakiej był narodowości?
          Dodaj odpowiedź 7 0
            Odpowiedzi: 0
          • jedni i drudzy do kosza IP
            w warszawie tez coraz wiecej tego niestety. Pis po cichu sprowadzil wiecej niz zamierzalo PO
            Dodaj odpowiedź 30 9
              Odpowiedzi: 2
            • Palykot IP
              Niech tluka jak psów, Polacy też byli
              Dodaj odpowiedź 8 3
                Odpowiedzi: 0
              • niesamowite IP
                ciekawostka dnia:

                Po wyborach w Szwecji podobno glosy oddane droga listowna ktore sa wlasnie liczone zadecyduja o tym, czy lewacka koalicja mimu utraty poparcia dalej bedzie rzadzila tym krajem. Jezeli tak beda liczyc jak lewacy to licza, to bedzie to chyba mozliwe. Austria ma niestety wielkie doswiadczenia w tej dziedzinie, bo jedne wybory z ostatnich lat z winy zmasowanych przekrenstw przy liczeniu glosow na niekorzysc kandydata konserwatystow, czyli przy falszowaniu wynikow wyborow, musialy byc powtarzane wiele razy az do skutku, kiedy ten kandydat na prezydenta wygral, krorego sobie lewacy zyczyli. Przypadkowo tez w Szwecji chyba stara koalicja w wyniki "policzenia" glosow listownych bedzie dalej rzadzila tym krajem, a to juz zadaje pytanie nad sensem tzw. wolnach wyborow na zachodzie. Jedna moja znajoma z tutejszej komisji wyborczej otwarcie mi o tym opowiadala, ze "niewlasciwe" glosy ona z kolegami czy kolenzankami wyrzucala po cichu do kosza na smieci przy "liczeniu" wynikow demokratycznych wyborow, ale to bylo jakies 20 lat do tylu, dzisiaj chyba jest juz z trym o wiele "lepiej".
                Dodaj odpowiedź 32 0
                  Odpowiedzi: 1
                • trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr IP
                  Cytat:

                  Jeśli ktoś z całą świadomością wpuszcza do basenu w europejskim akwaparku głodnego krokodyla, to czy za następującą rzeź odpowiedzialny jest krokodyl czy ten, który go tam wpuścił? koniec cytatu.

                  Pani kanclerz Merkel jest zdania, ze do swego niemieckiego basenu z karpiani ona nie wpuscila zadne stada zarlocznych i podstepnych krokodyli, ale w tym stawie kapia sie jedynie sympatyczne misie Panda, a te sa przeciez wegetariuszami, wiec problemu nia ma jak ona sama twierdzi lub politycy do niej podobni.
                  Dodaj odpowiedź 42 1
                    Odpowiedzi: 0
                  • itchy IP
                    Z jednej strony cywilni Europejczycy jako ofiary.
                    Z drugiej, prymitywni muzułmanie jako obiekty projekcji nienawiści powyższych ofiar.

                    Nigdy ofiarami nie są politycy czy ich szeroko pojęta militarna obstawa albo infrastruktura.
                    To śmierdzi na kilometry prowokacją pokroju 9/11. Ktoś chce zaognienia sytuacji, aby rozpętać poważny konflikt w Europie. W tym samym czasie USA robi przetarg na 10 metrowy mur z Meksykiem.

                    Jeśli ktoś z całą świadomością wpuszcza do basenu w europejskim akwaparku głodnego krokodyla, to czy za następującą rzeź odpowiedzialny jest krokodyl czy ten, który go tam wpuścił?

                    To istotne pytanie, jak i wiele innych, nie jest w publicznej dyskusji w ogóle stawiane.
                    Dodaj odpowiedź 26 2
                      Odpowiedzi: 0
                    • niesamowite IP
                      Jeszcze raz to proste pytanie, dlaczego to wszystko z niepoliczonych juz zbrodni multikulti jest dzien w dzien tolerowane przez obecne wladze w Niemczech, w tym sensie, ze nie ma jednoznacznej odpowiedzi na te zbrodnie i notowany jest tam dalszy brak skuteczenego ukrucenia tego rodzaju "ubogacen kulturowych"?

                      Taki jest jednoznaczny trend wszedzie na Zachodzie UE, migranci glosuja masowo tylko na partie o programach multikulti a te robia konkretna polityke w swoim i cudzym interesie.

                      Moze dlatego, ze wyborcy danych partii u wladzy sa elektoratem tez typu multikulti i zazwyczaj z  pochodzenia migrantami z Afryki i Azjii, to skuteczna korektura polityki stala sie juz niemozliwa?

                      To pokazaly dobitnie ostatnie wybory w Szwecji, to samo jest w Niemczech od dziesiecioleci, czy tezi w Austrii we Wiedniu, gdzie np. partie socjaldemokratyczne maja wladze, w Niemczech SPD jest przeciez obecnie w koalicji z CDU/CSU.


                      Tutaj panuje zasada cos za cos, wy migranci i multikulti glosujecie na socjaldemokratow, a oni rozdaja pieniadze za nic i przywileje dla swej klijenteli wyborczej.

                      Przyklady moze ktos chce tu zobaczyc? Chetnie mozna tutaj je pokazac, oto wyniki z dzielnic migranckich ze szwedzkich wyborow dnia 09,09.2018. Dla zrozumienia, Litera S to symbol dla socjaldemokratow , V to komunisci, M to liberalni konserwatysci, Mp. to lewaccy Zieloni itd:

                      https://data.val.se/val/val2018/valnatt/R/valdistrikt/01/80/4121/index.html https://data.val.se/val/val2018/valnatt/R/valdistrikt/01/80/4220/index.html
                      Dodaj odpowiedź 17 0
                        Odpowiedzi: 1
                      • Xxxxxxx IP
                        Ratujcie sie to zawladnie polska
                        Dodaj odpowiedź 6 3
                          Odpowiedzi: 0
                        • niesamowite IP
                          Wczoraj nozownik z Afganistanu dzgal nozem na ulicy w Paryzu przypadkowych przechodniow, 7 osob udalo mu sie niestety zranic, w tym sa tez ofiary w bardzo ciezkim stanie. Media na Zachodzie tak w zasadzie milcza w calosci na ten temat, np. dlaczego tak zrobil, bo moze mial akurat zly humor tego wieczoru? To kolejny przypadek nie mowienia czy pisania o takich sprawach, tak bylo podobnie w Amsterdamie jakies tydzien temu, tam byl tez tez nozownik z Afganistanu i jakies 10 ofiar, w tym jedna para turystow z USA w bardzo ciezkim stanie. Dopiero po wielu dniach choc odrobine w mediach mozna bylos ie o tym dowiedziec. Ten zakatowany i zakopany nogami na smierc 22. letni Niemiec to nastepna ofiara multikulti, mordercy tez pochodza z Afganistanu.
                          Dodaj odpowiedź 31 1
                            Odpowiedzi: 2
                          • Anty-Mazgaj IP
                            Znowu?
                            Przepraszam ale statystyki policyjne w DE mówią same za siebie, pomimo tego, że są zaniżane.
                            Gdyby były w obiegu publicznym protesty byłyby na co dzień lub pozbyto by się już beżowych.
                            Dodaj odpowiedź 25 0
                              Odpowiedzi: 0
                            • niesamowite IP
                              Najbardziej co jest w Niemczech szokujace wobec tym morderstw multikulti na Niemcach, to jest absolutny brak zrozumienia uczuc tz., milczacej wiekszosci spoleczenej wobec tych juz nie policzalnych tragedii przez wladze w Berlinie. Mozna tylko powiedziec za pewnym panen Goebelsem, Wollt ihr den totalen Sieg des Multikulti-Systems? Czyli po polsku chcecie totalnego zwycieztwa systemu multukulti? No i wszystkie media wrzeszcza w nieboglosy to fanatyczne Ja, czyli po polsku Tak, no i tam tak bedzie dalej tak samo jak jest obecnie, az do ostatniego "zwycieztwa" wszelkich zboczen cywilizacyjnych mulikuli, ktoego celem jest likwidacja wszelkich narodow, ras i religii, czyli zmieszanie wszystkiego ze wszystkim, a nad tym bedzie juz panowala ta znana z historii zekoma i samozwancza "smietanka narodow wybranych", ktorym ci nowi bezwolni debile beda musieli sluzyc, zreszta ta "smietanka" juz sama o tym wyraznie opowiada.

                              Oto nastepne "ubogacenie" tym razem z Francji z Paryza z wczorajszego niedzielnego wieczora, gdzie odnotowano do tej pory 7 ofiar nozownika, przypadkowych przechodniow ulicznych w tym 4 osoby zostaly tam ciezko ranne. To bylo juz wczoraj i co? a no nic, to juz marginesowa notatka w mediach, akto i co, tego juz sie wogole nie podaje:

                              ww.welt.de/vermischtes/article181478806/Motiv-unklar-Sieben-Verletzte-bei-Messerattacke-in-Paris.html
                              Dodaj odpowiedź 18 0
                                Odpowiedzi: 1
                              • Andrej IP
                                Jeszcze trzy lata temu myślałem, że w Niemczech biędzie rzeź
                                Dodaj odpowiedź 10 0
                                  Odpowiedzi: 0

                                Czytaj także