Przeskok do biznesu
  • Łukasz ZboralskiAutor:Łukasz Zboralski

Przeskok do biznesu

Dodano: 
Kamil Stoch pokazuje się w kolorowych czapkach – to projekty jego żony, które sprzedają we własnej firmie Kamiland. Swoje czapki sprzedaje też inny ze skoczków – Piotr Żyła
Kamil Stoch pokazuje się w kolorowych czapkach – to projekty jego żony, które sprzedają we własnej firmie Kamiland. Swoje czapki sprzedaje też inny ze skoczków – Piotr Żyła Źródło: Ewa Bilan-Stoch / Kamiland
Najbardziej rozpoznawalni zimowi sportowcy próbują swoich sił w biznesie. Czy dzięki osobistym markom mają szanse na rozwój firm?

Zimowe sporty same w sobie są wielkim biznesem. Żeby się o tym przekonać, wystarczyło wejść do jednego z wielkich sportowych sklepów w stolicy w weekend, w którym dla dzieci z Mazowsza rozpoczynały się ferie. Tłumy ludzi chwytały z półek jak leci: narty, snowboardy, sanki, a do tego dziesiątki akcesoriów i ubrań, oczywiście w najmodniejsze wzory sezonu. Nie powinno dziwić, że w ten wielki nurt próbują wpasować się sportowcy zajmujący się zimowymi dyscyplinami. Zwłaszcza że oni nie mogą liczyć na gigantyczne zarobki, tak jak zawodnicy uprawiający inne sporty.


Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Kup akcje już dziś – roczna subskrypcja gratis.
Szczegóły: platforma.dminc.pl


Cały artykuł dostępny jest w 4/2018 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także