To o 700 tys. zł więcej niż budżet kampanijny Platformy Obywatelskiej w 2015 roku. O szczegółach rozliczenia kampanii KO pisze serwis Konkret24.pl. Koalicja Europejska złożyła sprawozdanie w Państwowej Komisji Wyborczej.
Ponad połowę budżetu – 16,7 mln zł – stanowiły koszty, które określono jako "korzystanie ze środków masowego przekazu i nośników plakatów". 7,4 mln zł poszło na ekspozycję plakatów, 5,8 mln zł na działania w internecie, a 2,5 mln zł na reklamy telewizyjne. Jeszcze w 2015 roku budżet telewizyjny PO wynosił 7,8 mln zł, a internetowy - 2,6 mln zł.
6,3 mln zł przeznaczona na przygotowanie i produkcję materiałów promocyjnych. 3,1 mln zł kosztowało przygotowanie plakatów. 4,55 mln zł wyniosły wydatki określone jako „pozostałe koszty poniesione na usługi obce” i „pozostałe wydatki”. 1,6 mln zł przeznaczono na organizację konwencji i spotkań wyborczych
Czytaj też:
Wrocław: Obrabowano willę TokarczukCzytaj też:
Spokanie z prezes TK, ale nie z KRS i szefami izb SN. Wizyta Very Jourovej w Polsce