"Z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony. Pracujemy nad przywróceniem pełnego dostępu do serwisów" – poinformował bank PKO BP już kilka godzin temu. Awaria wciąż nie została usunięta.
Od kilku godzin trwają prace naprawcze, ale klienci jednego z największych polskich banków – PKO BP, wciąż muszą liczyć się z utrudnienia w dostępie do swoich kont. Od przedpołudnia klienci nie mogą korzystać z bankowości elektronicznej (problemy występują już na etapie logowania) – na stronie widnieje informacja o pracach modernizacyjnych.
W ostatnich godzinach klienci zgłaszali też problemy ze skorzystania z kart płatnych czy usługi BLIK.
Niedługo przed godziną 17, bank poinformował, że płatności kartami oraz wypłaty z bankomatów powinny już odbywać się prawidłowo, ale wciąż trwa naprawianie usterki.
Czytaj też:
Awaria systemu Visa. Problemy z płatnościami kartą w całej Europie
Źródło: Tok FM / Twiiter/PKO BP/pkobp.pl