• Tomasz Zbigniew ZapertAutor:Tomasz Zbigniew Zapert

Wysokie C

Dodano: 
Teatr Współczesny David Greig, Gordon McIntyre "Szaleństwo nocy letniej"
Teatr Współczesny David Greig, Gordon McIntyre "Szaleństwo nocy letniej" Źródło: DoRzeczy.pl / Tomasz Zbigniew Zapert
Z półdystansu II Ostatnia w tym sezonie premiera stołecznego Teatru Współczesnego „Szaleństwo nocy letniej” imponuje przede wszystkim tonalnie.

Rozpisane na dwa głosy: żeński (Natalii Stachyry) oraz męski (Mateusza Króla) przedstawienie autorstwa szkockiego tandemu dramatopisarskiego David Greig – Gordon McIntyre zdecydowanie zyskuje za sprawą muzycznej wirtuozerii Macieja Papalskiego. Ukrytego za lśniąca kotarą ograniczającą scenę. Jego popisy na gitarach: akustycznej i elektrycznej, towarzyszą przypowieści o hedonistycznie nastawionym do życia duecie, który zbliżając się do przekroczenie conradowskiej smugi cienia usiłuje zmienić własną egzystencję.

Czytaj także