Nazywamy się "Do Rzeczy"!

Nazywamy się "Do Rzeczy"!

Dodano:   /  Zmieniono: 
Credo redakcji tygodnika „Do Rzeczy”
Credo redakcji tygodnika „Do Rzeczy”

Tygodnik Do Rzeczy.

Tygodnik Pawła Lisickiego już niebawem na rynku

Nie ma zgody na milczenie, a teraz... Do rzeczy - przekonuje w wywiadzie dla portalu Interia.pl redaktor naczelny nowego tygodnika, Paweł Lisicki. Publicyści, którzy tworzyli tygodnik „Uważam Rze”, wracają na rynek z niezależnym tygodnikiem opinii pt.: Tygodnik Do Rzeczy.

Jak zapewnia redakcja, tygodnik będzie się opierał na wartościach, a nie na politycznej przepychance. Lisicki, Wildstein, Ziemkiewicz, Semka, Gmyz, Gabryel, Magierowski, Horubała, Łysiak, Wróblewski, Rybak, i wielu innych znanych i cenionych autorów znajdzie się teraz w jednym miejscu - na łamach nowego tygodnika.

„Będzie to tygodnik konserwatywno-liberalny. Konserwatywny, bo szanujący tradycję chrześcijańską i odwołujący się do sprawdzonych i trwałych zasad etycznych w życiu publicznym. Liberalny - bo popierający wolność gospodarczą. Tygodnik, który chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu” – deklaruje redaktor naczelny. Paweł Lisicki.

Pierwszy numer „Do Rzeczy” powinien trafić na rynek już niebawem.

Tygodnik dystrybuowany będzie w całej Polsce we wszystkich sieciach dystrybucji prasy. Pierwszy numer wyjdzie w nakładzie 200 tys. egzemplarzy. Gazeta liczyć będzie 100 stron w formacie 205x279 mm.

Debiutowi pisma „Do Rzeczy” towarzyszyła będzie kampania promocyjna w stacjach radiowych i telewizyjnych, w Internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Nano Marketing – będąca częścią Grupy Kapitałowej PMPG SA.  

Więcej informacji o projekcie nowego tygodnika Pawła Lisickiego można znaleźć również pod adresami:

"Do Rzeczy" w internecie:

Tygodnik "Do Rzeczy On-Line" - "Do Rzeczy" On-Line

Facebook (9146 fanów) - Facebook

Twitter (1978 obserwujących) - Twitter

 0
Czytaj także